Thursday 7 February 2013

My first post

Yeay!!~~ finally!!! dapat jugak tea create blog ni selepas beberapa kali kawan2 tea (kat ofis, gym / forum cari) request... so girls/ guys, this is dedicated to all of you... :)

to all viewers, lemme first introduce myself.... my name is marina, but i prefer to address myself as tea (as in green~tea)... i'm so used to call my name di alam maya ni as tea sbb green~tea is my nick dalam forum cari (mforum.cari.com.my)... other forums pun tea akan pakai nama ni jugak (purseblog)...

this marks as my first post... hopefully tea akan start to post firstly on travelling... it's been my new found interest, sebelum 2011 mmg tea tak pernah travel jauh2 (except for singapore & indonesia)... well, actually yang membuatkan tea terbuka pintu hati untuk start travel ni bila tea diberi peluang untuk attend course selama sebulan di Japan masa February 2011... well, almost one month, mostly in Ikebukuro, Tokyo and the rest also covers kyoto, hiroshima, iwakuni, marifu.... okay, tea akan jadikan details of my trip to Japan tu as next posts... hehehe...

my blog jugak akan bercerita pasal my effort for beauty & health... dulu berat badan tea 70 kg & how i managed to reduce to my current weight of 54kg will be shared here... kawan2 tea pun ada bagi galakan mengenai kecantikan diri... soooo... tungguuu~~~~ nantikan post2 seterusnya.... and i am all excited to share my experience, knowledge, & passion, in sha Allah utk reference & spark others interest jugak.... :)















XOXO (feeling2 gossip girl laa kanss)
- marina / green~tea -

No comments:

Post a Comment